ویژگی‌های اپلیکیشن فودبوکینگ

در واقع ، فقط به دلیل اینکه همه کاری انجام می دهند ، واقعاً دلیلی برای امتحان کردن آن نیست. اما در این مورد خاص ، دلیل بسیار خوبی وجود دارد که “همه این کار را می کنند” و برای اینکه تصمیم بگیرند که بر اساس آن عمل کنند یا خیر ، حداقل باید درباره آن بیشتر بدانید.

امروزه بیش از هر زمان دیگری با هم در ارتباط هستیم. هر سؤالی که ممکن است داشته باشید ، بارها جواب خواهد بود: “گوگل کن”. “من امشب کجا باید بخورم” 70 میلیون نتیجه. 70 میلیون صفحه متعهد شده اند كه به من كمك كنند تا این موضوع را دریابم. بسیاری از این نتایج اطلاعات مربوط به مشاغل مختلف را از طریق وب سایتی که افراد می توانند در آن پیدا کنند و دیگران می توانند به آن پیوند دهند ، ارائه می دهند. مهم نیست که صنعت بزرگ و کوچک باشد ، صرف نظر از صنعت ، هر کسب و کاری فقط باید یک وب اساسی داشته باشد. بنابراین حتی در صنایع غذایی ، اگر هنوز یک صفحه وب در مورد مکان خود و برخی از پروفایل ها در شبکه های اجتماعی ایجاد نکرده اید ، شخص دیگری قبلاً این کار را کرده است و از آن سود می برد

چالش واقعی این نیست که صاحبان رستوران ها بدانند که چرا آنها نیاز به حضور آنلاین دارند ، بلکه باید فرصتهایی را که “انجام آنلاین از طریق اینترنت” برای کسب و کارشان نشان می دهد ، تصدیق کنند

(نگاه کنیم” منبع: www.domo.com) بیایید به اینفوگرافیک معروف “یک دقیقه اینترنت

بله ، شما فقط به یک بخش خرد 2.4 میلیارد دلاری نیاز دارید تا فوراً قابل دسترسی باشد و درباره چیزهایی که می توانید ارائه دهید اطلاعات بیشتری کسب کنید اما برای رسیدن به آنجا ، باید بخشی از گفتگو با “تثلیث مقدس” باشید: وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، سفارش آنلاین

وب سایت – شما به یک وب سایت تمیز ، جذاب و آسان برای یافتن آن نیاز دارید. چرا؟ از آنجا که یک وب سایت تمیز نشانگر حرفه ی شما در آشپزخانه است ، تصاویر جذاب باعث ایجاد اشتها می شوند و برخی اصول اولیه سئو تضمین می کند که افراد می توانند شما را بصورت آنلاین پیدا و کشف کنند. وب سایت خود را با چیزهای زیاد غرق نکنید. به طور عمده افراد برای یادگیری چند کلمه در مورد شما آمده ، منو را بررسی می کنند ، عکس ها را بررسی می کنند ، اطلاعات تماس را می گیرند و اطلاعات مربوط به پیشنهادات یا رویدادهای ویژه را می بینند. این تمرکز است این همان چیزی است که شما سئو می کنید

شبکه های اجتماعی – مدت زمان باورنکردنی در شبکه های اجتماعی می گذرد. و شما باید این را به عنوان یک فرصت و نه به عنوان یک بار تلقی کنید. آیا مردم دوست ندارند از همه چیزهایی که می خورند عکس بگیرند و آنها را با دوستان به اشتراک بگذارند؟ خوب نیست که وقتی رستوران شما اینقدر مورد استقبال قرار می گیرند ، به نقدها و توصیه های آنها اعتماد کنند؟ و مگر عالی نیست که آنها این نیاز به عضویت در اجتماعات و گروه هایی از افراد با منافع یکسانی را احساس می کنند؟ عالی است ، زیرا من مطمئن هستم که رستوران شما یک داستان زیبا برای گفتن و چیزهای جالب برای به اشتراک گذاشتن با طرفدارانش دارد.

سفارش آنلاین – بله ، مردم بیشتر و بیشتر پول را به صورت آنلاین خرج می کنند. فناوری تجارت الکترونیکی را در زندگی و عادات روزمره ما به ارمغان آورده است ، و نسل های جوان هیچ مانعی برای اتخاذ روش های جدید خرید ندارند. صنایع غذایی مستثنی نیست. حدود 69٪ از مصرف کنندگان غذا را بصورت آنلاین و با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه (دفتر تبلیغات (ای ای بی) و ویگل) سفارش می دهند ، در حالی که برنامه ها به کاربران امکان می دهند سفارشات خود را حتی بدون ترک فیس بوک انجام دهند. این روزها واقعاً گران تر است که فرصت های آنلاین و سپس استفاده از فناوری های مهم مربوطه و پیگیری آنها را از دست ندهیم

…به عبارت دیگر

نیمی از پولی که برای تبلیغات خرج می کنم تلف می شود. مشکل این است که من نمی دانم کدام نیمه. ” – جان واناماکر

فرصتهای عالی از وسیله جدید دسترسی مشتریان به اینترنت می باشد که بسیار ارزانتر از بازاریابی سنتی است.

بیایید نگاهی به این نظرسنجی انجام دهیم که توسط موسسه فناوری روچستر انجام شده است. اکثریت بزرگی از مصرف کنندگان (80٪) اظهار داشتند که یک کوپن رستوران در یک جزوه کوپن آنها را ترغیب می کند که به آن رستوران بروند. 67٪ اظهار داشتند که ارسال نامه الکترونیکی از یک رستوران یا یک قطعه بازاریابی ارسال شده از طریق ایمیل ، همان اثر را خواهد داشت

تلویزیون یکی دیگر از کانال های کلاسیک است که امتیاز بالایی دارد. اما چند نفر از شما بودجه یک تلویزیون را دارید؟ و آیا حتی وقتی فیس بوک و گوگل با هزینه کمتر و مخاطبان بیشتر در دسترس هستن بازم نیازه به شبکه تلوزیونی محلی مراجعه کنیم؟

ما پیشنهاد نمی کنیم که فقط بازاریابی سنتی را از بودجه تان قطع کنید. برای مثال توزیع بروشور ها هنوز ارزان و مؤثر است و ما آن را تحسین می کنیم. با این حال ، توزیع مجدد تلاشهای شما حداقل به طور مساوی بین آنلاین و آفلاین احتمالاً ترکیب خوبی برای شروع است. و همه اینها با یک حضور آنلاین مناسب آغاز می شود

مزایای سیستم سفارش آنلاین غذا برای رستوران ها