درباره فودبکوینگ

بازار تحویل مواد غذایی با شتابی در حال تغییر است. و به عنوان یک صاحب رستوران ، آنلاین بودن راهی است که می تواند به گسترش پایه مشتری فعلی شما و افزایش جریان درآمد شما منجر شود.

حضور آنلاین باعث می شود که برای مشتریانی که در غیر این صورت هرگز آگهی نمی بینند یا در مورد شغل شما نمی شنوند ، چشم اندازی براق نشان دهند ، و چه کسی احتمالاً هرگز به درب رستوران شما نمی کوبد. بنابراین ترافیک پای شما پیش می رود

با این حال ، ایجاد یک حضور آنلاین دقیقاً مانند ضربه زدن به مشتریان خود روی شانه است و همه راجع به رستوران عالی شما قصه می گویند

و هنگامی که یک ویژگی کاربردی آسان ، مانند سیستم سفارش آنلاین مشتری برای رستوران ها ، به جدول اضافه می کنید ، در این صورت شانس خود را برای افزایش فروش و افزایش حاشیه سود کم کرده اید.

اما هنوز هم ، ممکن است از خودتان بپرسید: “آیا نمی توانیم بدون سفارش آنلاین آنلاین باشیم؟” خوب بله ، بله می توانید. اما در این صورت شما از این فرصت عظیم  غافل خواهید شد

و چرا باید اجازه دهید انگشتان خود را بکشید؟

صاحبان رستوران ها در سراسر جهان که برای جذب مشتریان جدید در حال مسابقه هستند ، از قبل روی روند ارائه آنلاین پرش کرده اند

مردم از سفارش آفلاین به سفارش آنلاین حرکت کرده اند زیرا آسان ، راحت و کاملاً شفاف است

آنها سرانجام می توانند با عجله و شلوغی ناشی از روشهای قدیمی سفارش غذا ، خداحافظی کنند

این همان چیزی است که آنها می خواهند. بنابراین ، پس چرا به مردم آنچه می خواهیم ندهیم؟

بنابراین مزایای سیستم سفارش غذای آنلاین برای رستوران ها چیست؟


فقط یک کلیک باهاش فاصله دارید

امروزه بیش از هر زمان دیگر ، مردم به راحتی می توانند به لطف تلفن های هوشمند و تبلت ها بصورت آنلاین سفارش دهند. مطالعات انجام شده توسط دفتر تبلیغات تعاملی و ویگل نشان می دهد که حدود 69٪ از مشتریان با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه سفارش غذا را بصورت آنلاین سفارش می دهند

چه در حالت استراحت ، چه در ترافیک گیر کرده و چه در اتوبوس سوار شوید ، تقریباً هر کسی به سرعت و بدون درد سفارش را می دهد

در حقیقت ، این یک جایگزین بهتر و بسیار مطلوب برای انتظار تا رسیدن به خانه و قرار دادن سفارش از طریق تلفن است

سریع ، آسان و سازگار است

به طور خلاصه ، مشتریان شما تصمیم می گیرند که غذا را بصورت آنلاین سفارش دهند ، زیرا این به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتانشان است

تقریبا هر کسی که دارای تلفن هوشمند است می تواند غذا را از رستوران شما بصورت آنلاین سفارش دهد. و طبق نظرسنجی هریس ، در این روز و سن و سال (افراد زیر 30 سال) مهمترین مخاطب هدف شما هستند

در حقیقت ، این گزارش به وضوح بیان می کند که ناهار خوری رستوران ها 43٪ از بودجه سالانه متوسط ​​خانواده را شامل می شوند – و هزاره ها نیروی محرکه آن هستند

بیش از 97٪ از جوانان در واقع از تلفنهای خود فقط برای هر چیزی استفاده می کنند. و سفارش آنلاین غذا درست در همان دسته گسترده قرار می گیرد

بنابراین استفاده از یک سامانه سفارش آنلاین آسانترین راه برای جلب توجه هزاره ها است – احتمالاً مهمترین مخاطب هدف شما تولید کننده فروش است

اما چیزهای بیشتری وجود دارد شما به تازگی راهی پیدا کرده اید که تقریباً هر کسی را ترجیح می دهد غذا را از رستوران خود سفارش دهد

و آیا شما می دانید چرا؟

*** طبل ***

زیرا آن را به طور جذاب و جذاب و تحریک کننده برای همه مشتری های هونگری مورد توجه قرار دهید

تحقیقات جدید دانشکده مدیریت دانشگاه کارلسون از دانشگاه مینه سوتا نشان داد که شکم خالی منجر به یک جیب خالی می شود. یا کیف پول ، حسب مورد

این چیزی است که آلیسون جینگ زو ، استادیار بازاریابی در دانشکده کارلسون ، در پایان مطالعه کشف کرد

گرسنگی باعث می شود تا ما در جستجوی ، دستیابی و مصرف مواد غذایی فکر کنیم. افکار مربوط به کسب می تواند سرایت کند و ما را در شرایطی قرار دهد که بتوانیم کالاهای غیرغذایی را نیز بدست آوریم ، حتی اگر آنها نتوانند گرسنگی ما را برآورده کنند”

مطالعه دیگری که با همکاری نوربرت شوارتز (دانشکده تجارت مارشال یو اس سی) و رابرت اس. وایر ، جونیور (دانشگاه چین در هنگ کنگ) انجام شد ، نشان داد که خریداران در معرض گرسنگی 64٪ بیشتر از کسانی که راضی بودند ، خرج کردند

مشتریان گرسنه غذای بسیار بیشتری را بصورت آنلاین سفارش می دهند. که می تواند به سفارشات بزرگتر و بالاتر و جریان قابل توجهی بیشتر از درآمد شما برای تبدیل شدن به حساب های شما تبدیل شود

همانطور که گفته می شود ، نیش اول با چشم است. بنابراین به مشتریان خود این امکان را می دهد که آنلاین شوند و وقتی که گرسنه هستند ، تمام منوها را ببینند ، آنها را به سمت سفارش غذای بیشتر که معمولاً از طریق تلفن سفارش نمی دهند سوق می دهد

بدون اینکه واقعاً متوجه شوید ، هر کاری که می خواهید به خرید بروید دقیقاً همان کارها را انجام می دهید و در آن زمان شجاع ترین خود هستید

بنابراین از تجربه خرید خود استفاده کنید: وقتی گرسنه هستید ،تقریباً هر چیزی را که برای شما جذاب است ، خریداری می کنید ، بنابراین در پایان ، شما با یک سبد پر از مواد غذایی مجموعه را ترک می کنید

بنابراین چگونه می توانید از این بینش به نفع خود استفاده کنید؟

خوب ، به قول افراد غیرمستقیم ، هنگامی که مشتریان شما منو را می بینند ، آنها به صورت بصری تحریک می شوند تا کالاهای غذایی بیشتری را که معمولاً از طریق تلفن سفارش نمی دهند ، سفارش دهند

و این یعنی سفارشات بزرگتر و بالاتر برای شما. این یکی از بهترین روش ها برای ساده سازی بیزینس شماست